اجرای عایق کار با شیرسنگ

طراحی و اجرای انواع سقف کاذب و سقف کناف

در صنعت ساختمان و ساخت و ساز یا بازسازی ساختمان، از مهمترین اجزای آن سقف کاذب و انواع آن میباشد.به طور معمول کاربرد سقف کاذب برای پوشاندن سقف اصلی و همچنین داشتن ظاهری زیبا و جدید است و  تاثیر آن بر دکوراسیون ساختمان از ویژگی های سقف کاذب میتوان برشمرد.

اجرای انواع سقف کاذب و اصول طراحی این سازه ها به شرایط و پارامترهای زیادی وابسته هست که در بخش های مختلف خدمت شما ارائه شده است.

  • مهمترین نوع سقف کاذب، کناف است.از ویژگی های کناف و کناف کاری این است که در اجرای طرح محدودیتی ندارد و قابلیت اجرای متنوعی دارد.
  • سقف کناف و اجرای کناف از اصلی ترین خدمات ما برای شما عزیزان میباشد.دید و نگرش شما از چیزی که میخواهید با مشاوره طراحی و اجرای تخصصی ما باعث ساخته شدن یه اثر جذاب با کناف میشود و بستگی به انتخاب شما دارد.
  • گروه مهندسین نوسازان به عنوان یکی از اولین مجریان و پیمانکاران کناف در ایران انواع پروژه های بزرگ و کوچک دوبعدی و سه بعدی را اجرا کرده و با جلب رضایت مشتریان و اعتمادسازی خدمات خود را ارائه کرده است:

۱.اجرای سقف کاذب

این بخش شامل انواع سقف کاذب ،کناف چیست،سقف کاذب کناف،اجرای کناف می باشد.

۲.طراحی و اجرای سقف کناف پذیرایی

این بخش شامل طرح های متنوع سقف کناف،تاثیر کناف در دکوراسیون پذیرایی می باشد.

۳.طراحی و اجرای سقف کناف اتاق خواب و مستر

این بخش شامل انواع طرح های سقف کناف،دیزاین سقف و دیوار،تاثیر دکوراسیون می باشد.

۴.طراحی و اجرای سقف کناف سرویس و حمام

این بخش شامل طرح های جدید کناف،متریال های دیگر ،تاثیر بر فضای سرویس می باشد.

۵.طراحی و اجرای سقف کناف آشپزخانه

این بخش شامل طرح های مختلف سقف کناف،نحوه چیدمان روشنایی،نحوه انتخاب طرح و سقف با متریال های دیگر می باشد.

۶.طراحی و اجرای سقف کناف پارکینگ

این بخش شامل طراحی و نحوه استفاده از انواع سقف  کناف و سقف مشبک و سقف متحرک و کارایی آن می باشد.

۷.اجرای سقف ساختمان های اداری و تجاری و...

این بخش شامل انواع سقف کاذب،سقف کناف،اجرای تایل،سقف مشبک و کاربرد آنها می باشد.

۸.طراحی و اجرای سقف استخر و ویلا

این بخش شامل انواع سقف کناف،متریال های دیگر،سقف کاذب استخر و شرایط آنها و کارایی آنها شامل می شود.

کناف چیست ؟

کناف  نام خانوادگی و اسم موسسه ای است که   در سطح بین المللی در حال فعالیت می باشند.این شرکت توسط برادران کناف، کارل و دکتر آلفونس در سال ١٩٣٢ تاسیس شد و هم اکنون فرزندان این دو یعنی نیکلاس و بالدوین کناف به طور مشترک و با هماهنگی سایر اعضای خانواده کناف این شرکت جهانی را اداره میکنند.

کناف در ایران از سال ۱۳۷۴ تاسیس شد که ابتدا سال۱۳۵۵ توسط شرکت  وال بورد ایران آغاز شده بود ولی بدلایل زیاد از جمله عدم فناوری عالی و ضعف در تولید به شرکت کناف ایران واگزار گردید و چند سالی هست بعلت تحریم های که برای کشورمان ایجاد شد شرکت کی پلاس جایگزین کناف شد که البته از لحاظ کیفیت متریال ها فرقی نکرد و تنها نام تجاری عوض شد.

بدلیل همه گیری نام کناف و اصطلاح کناف ماهم درمطلب هایمان از کناف و کناف کاری استفاده میکنیم.

 امروزه اهمیت به زیبایی طراحی داخلی افزایش پیدا کرده و افراد با شیوه ها و تکنیک های گوناگونی در پی اجرای طرح های جذاب و مدرن در منازل و محل کار خود هستند، استفاده از کناف و کناف کاری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد

تعریف کناف

کناف یکی از انواع سقف های کاذب در صنعت ساختمان است.کناف در واقع صفحاتی گچی با الیاف های خاص و با روکش کاغذی ضخیمی هستند که طی فرآیند خاصی که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد، به صورت یکدست و صفحه ای در می آیند. این صفحات اگر چه از گچ ساخته شده اند اما در قیاس با گچ از ویژگی های  به مراتب شاخص تری برخوردار می باشند.

کناف یکی از مصالح اصلی مورد استفاده در ساخت و ساز به صورت خشک (سیستمی که در آن از آب استفاده نمیشود) می باشد، که در ساختن طراحی های متنوع و دکوراتیو بر روی دیوارها و سقف های اصلی استفده میشود.